Varik - Instituut Helga Wouterse de nummer 1
Op zondag 21 maart jl. was het dan eindelijk zover: de twee winnaars van de allereerste Beauty Award, editie 2010, werden prominent in het zonnetje gezet na een zenuwslopende finale-uitreiking! Het veelbesproken Beauty Event van 2010 voor de professionele schoonheidsbranche bereikte een spannend hoogtepunt tijdens een stijlvolle feestavond, boordevol verrassingen in de Polarroom van de Jaarbeurs te Utrecht.
De Beauty Award is een initiatief van Beauty Trade & Exhibition Association (BT&EA) en vakmagazine Kosmetiek. Uit talloze inzendingen werden uiteindelijk twee winnaars gekozen, te weten in de categorieën ‘Schoonheidsspecialist van het Jaar’ en de meest onderscheidende ´Beauty Salon van het Jaar’. Zowel de deelnemers, organisatie als de vakjury leefden maandenlang toe naar deze bijzondere avond!
Twee onbetwiste winnaars
Eindelijk was het moment waarnaar iedereen lang had uit gekeken daar! De spannende ontknoping van de twee winnaars van de Beauty Award 2010 vond plaats op het centrale podium. Alle gasten konden eerst meekijken op grote beeldschermen naar de nominatievideo’s van de 10 deelnemers, afgewisseld met flarden van commentaar van de vakjury. De fel begeerde Beauty Award 2010 in de categorie ‘Schoonheidsspecialist van het Jaar’ is uiteindelijk gewonnen door Evelien Leijten van
‘Instituut voor huidverjonging Evelien’ in Chaam. In de categorie ‘Beauty Salon van het Jaar’ mocht ‘Instituut Helga Wouterse’ uit Varik zich de gelukkige winnaar prijzen! Allround zeer hoge scores voor business, PR, marketing, opleidingen, trainingen en vakinhoud!
Zowel op het gebied van business, PR en marketing, opleidingen, trainingen en vakinhoud scoorden deze twee ambitieuze vakvrouwen hoge punten. Hetzelfde gold voor het verslag van de ‘Mystery Guest’ die een bezoek bracht aan beide winnaars en die ter plaatse een behandeling onderging.
Enkele quotes uit het juryrapport zijn:
‘Instituut Helga Wouterse’ uit Varik:
“Het bedrijf biedt een uiterst veelzijdig en doordacht aanbod. Speelt goed in op trends en behoeften van klanten.
Heeft een prima gevoel voor PR en voor commerciële activiteiten. Uitstekende kennis in het team door een uitgebreid opleidingsprogramma. Het gehele team is vakbekwaam en straalt eenheid uit. Een sterke ondernemer die toekomstgericht is en goed kan sturen. Een absolute ambassadeur voor het vak.”